28 Mayıs 2016 Cumartesi

Cok kullanisli pratik yelek

Merhabalar dikis severler.....
Bahsettigim yelek biteli baya oldu ama yayina simdi verebiliyorum. Aslinda kumasini cokta begenerek almadim hatta hic begenmedim arkadasimin hatrina aldim desem yalan olmaz . Simdi iyiki almisim diyorum....

Cici kizimin cici elbisesinde bahsettigim kumas. Bahar ve yazin rahatlikla kullanilabilecek tril tril hafif ve şık bir kumaş. Modelde her an her yerde giyilebilicek bir model oldu. Elimin altinda surekli kullanacagim galiba bu yelegi 😊

Yelek icinde cok ideal oldu. Her turlu kiyafetle kombinlenebilecek bir tarzda eklenince ortaya hem ekonomik hemde cok amacli bir el emegi cikti.....



Kalip olarak vintage elbisemin kalibini kullandim boyu 110 cm. Kol derinligini biraz fazla aldim ve omuzlarini buzdurmek icin  on kalibina goz karari omuz genisligi verdim..... yelegin arkasini onunden uzun kestim.... ve utuledim bu kadar..... dikise yeni baslayanlar icin gonul rahatligiyla hem kesip hemde dikebilecekleri  bir model... burdan duyurulur hanimlar....
Geceniz hayirli olsun  🌹🌹🌹

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder