24 Mayıs 2016 Salı

🌹🌹cici kızıma cici elbise🌹🌹

Merhaba dikiş severler...
Insanin bir kızı olur ( cok sukur Rabbim nasib etti, Rabbim dileyene hayirli evlat nasib etsin) bide   dikiş sever olursa dikmeden durabilir mi ??? Duramadim işte....

Aslinda kendim icin alelacele aldigim, alirken cokta zerafetini dokumunu ve hafifligini anlayamadigim bir kumas. Kendimede yelek diktim ilerleyen gunlerde paylasicam bitirmedim henuz..... kumasi utuleyince oyle guzel durduki dayanamadim.....

Aslinda kizima diktigim ilk elbise degil ama bu kumasin durusu oyle hosuma gittiki anlatamam hanimlar....dedim hemen dikmeliyim ve boyle bir sey oldu....

Yaramazlik yapmaktan hanimdan poz alamadik.... 
Sanirim kizimin cici elbisesi benim yelegimden guzel oldu....

Rabbim evlatlarimizi vatana millete hayirli evlat eylesin.... amin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder